INSTRUKCJA REJESTRACJI INTERNETOWEJ PACJENTA
1. Wejdź na stronę internetową eRejestracji https://erejestracja.mediksa.pl:8443/portal
(jeżeli pojawią się problemy z wyświetleniem strony spróbuj w różnych przeglądarkach)
2. W prawym górnym rogu strony kliknij w UTWÓRZ KONTO.
3. Wypełnij wszystkie niezbędne pola oznaczone *
(UWAGA: utwórz konto wg poniższych wytycznych: „nazwisko i pierwsza litera imienia,
nazwa użytkownika zapisana jest jako ciąg znaków bez spacji np. NowakJ)
4. Po utworzeniu konta, na wcześniej podany adres e-mail otrzymasz link aktywacyjny.
5. Kliknij link aktywacyjny
(jeśli link aktywacyjny nie działa sprawdź czy link jest poprawny tzn. czy początek linku zaczyna się skrótem: https
lub otwórz link aktywacyjny w innej przeglądarce).
6. Zaloguj się na swoje konto.
7. W lewym górnym rogu strony wybierz zakładkę WOLNE TERMINY.
8. UWAGA! W zakładce Specjalność wybierz poradnię do której złożyłeś deklarację.
9. WAŻNE!! W zakładce Personel wybierz lekarza .
10. Wybierz interesującą datę oraz godzinę przyjęć a następnie kliknij Rezerwuj.
11 Potwierdzenie zarezerwowania wizyty otrzymasz na podany wcześniej adres e-mail.
11. Klikając w PANEL PACJENTA (w lewym górnym rogu strony) sprawdzisz wszystkie zaplanowane wizyty oraz z tego
poziomu możesz odwołać wizytę.